fbpx

הנחיות לאיפיון קהל היעד שלי:
בראש ובראשונה , אנחנו נרצה שקהל היעד שלנו יהיה בנוי מאנשים שאנחנו רוצים ונהנים לעבוד איתם .
אנשים שהם באנרגיה שלנו – אולי אפילו אנחנו ״של פעם״.
קהל היעד שלנו צריך להיות מורכב מאנשים שיש ביכולתנו לתרום לו, אבל על אמת !
נרצה שתהיה להם יכולת לקבל %100 מהידע שאנחנו מספקים , בכל מקרה אחר , אנחנו לא באמת נותנים להם ערך אמיתי.
אנחנו רוצים להרגיש את קהל היעד שלנו , להבין אותו ברמה העמוקה ביותר , להפוך אותו לחבר הכי טוב שלנו .
ברגע שתבינו שאתם מדברים לליבם של אנשים אמיתיים וברגע שאתם מחוברים מספיק ברמה הרגשית למסר השיווקי שלכם , להפוך לאוטוריטות בתחום שאתם אוהבים זה רק עניין של זמן , סבלנות והתמדה (וכן גם טיפה מזל, אז תתחילו להמר על עצמכם) .

הנחיות למילוי השאלון:
כדי לענות על השאלון תצטרכו לעשות מחקר מעמיק .
זה עלול להיות מאתגר , אבל תחשבו שזה שאלון שאם תשקיעו בו פעם אחת , התשובות המלאות והמדויקות יספקו אתכם לאורך זמן בכל המישורים – קופירייטינג , שיווק , תהליכי מכירה ועוד…
אם עניתם עליו בפחות משעתיים , כנראה שלא עשיתם עבודה טובה (אלא אם כן יש לכם קהל יעד מוגדר ומדויק מראש) .
מומלץ אפילו לקחת אחד מהלקוחות שלכם , כזה שאתם אוהבים לעבוד איתו , וממש לבקש ממנו שידבר איתכם לכמה דקות ויענה בעצמו על השאלות האלו .

תיאור כללי של הלקוח האידיאלי:
היכרות מעשית:
היכרות מעמיקה:
היכרות עם השיח הפנימי של הלקוח שלכם:
מערכת יחסים אל מול המוצר שלנו
מה שונה בי מאנשים אחרים בתחום:

ליצור מסר שיווקי:
אחרי שהבנתם מי קהל היעד שלכם , אילו בעיות אתם פותרים ומה הכלים שיש ברשותכם – הן מבחינת כישורים שרכשתם והן מבחינת הכשרונות שניחנתם בהם , תוכלו לייצר מסר שיווקי חד וקולע .
המסר השיווקי עוזר לכם להסביר במה אתם מתעסקים וכמובן שגם עוזר ליצור כל מוצר דיגיטלי
באשר הוא ( דף נחיתה, עמוד אינסטגרם וטיקטוק, ליצור סרטוני תוכן, שיחות מכירה ועוד) .

המסר צריך לצאת בסופו של דבר בסגנון הזה:
אני עוזר ל-x לפתור את y בעזרת z .
אני מלמד את x להגיע ל-y בזכות z .
וכו׳ וכו׳
קהל יעד ממוקד מאוד – x
הבעיה המאוד ממוקדת שלהם – y
הכלים שבהם אני משתמש/ההכשרה שלי – z
לדוגמא:
״אני עוזרת לנשים מעל גיל 40 לשבור מחסומים רגשיים ולפתח עצמאות בעזרת כלים מעולם הנומרולוגיה והאימון המנטלי״
ככה שאם אני אישה בת 40 ומעלה , ואני מרגישה חסומה ריגשית ונוטה לפתח תלות באחרים ואני מאמינה בעולם הרוח אבל גם חשוב לי ידע
פרקטי – המסר הזה ידבר ב ד י ו ק אליי . ככה יוצרים לידים איכותיים מראש .

דבר אחרון שנעבור עליו יהיה המסלול של הלקוח שלנו:
פה נחשוב יותר על דפוסי התנהגות של הלקוח וננסה לצפות את הדרך שהוא הולך לעבור לפני שפגש את המוצר שלנו , אל תוך הפגישה עם המוצר , לאחר מכן לפתרון הבעיה בעזרת המוצר ולבסוף להתמודדות שלו אחרי שפתר את הבעיה ויצא אל העולם .
חשוב להבין שאנחנו הולכים לפגוש אנשים , שלא בהכרח מבינים שיש להם בעיה , לכן אנחנו רוצים להבין אותם ברמה העמוקה ביותר .
להציף את הבעיה הזו מעל פני השטח , להציע להם פתרון מלא וערך עמוק שיתאים בדיוק להם (ולא לאף אחד אחר!) ולהוכיח את איכות הפתרון בכך שנהיה
בקיאים בכל שלב ושלב בהתמודדות של אותו לקוח , אפילו לאחר פתרון הבעיה.
פתרון התנגדויות , התמודדות מול מכשולים , היכרות עם הבעיות שעלולות לצוף בדרך – ולכל זה לתת מענה במוצר או במוצר נלווה בנוסף (לפעמים הלקוח האידיאלי שלנו ישתנה בין מוצר למוצר , וזה ממש בסדר
ואפילו מדויק יותר) . 
שימו לב שעל חלק מהשאלות עניתם כבר למעלה  ולכן תוכלו להסתמך על התשובות שלכם . בנוסף , במידה וכבר יש לכם לקוחות , כדאי פשוט לבנות את המסלול הזה על בסיס לקוחות אמיתיים .